wtorek, 6 września 2011

Tartaletki z kremem z mascarpone i malinami

Podobno maliny się kończą. Dla mnie zdecydowanie ich sprawa nie jest jeszcze zakończona, więc czym prędzej udałam się na poszukiwania, które zaowocowały (a nawet zamalinowały) tym łatwym do wykonania deserem. Znikającym naprawdę w mgnieniu oka, świeżym i pysznym.


Tartaletki z kremem z mascarpone i malinami
- 100g ciasteczek maślanych/pełnoziarnistych
- 40g masła, roztopionego i ostudzonego
- 160g serka mascarpone
- ekstrakt waniliowy według uznania
- ok. 20g cukru pudru
- 200g malin czy innych owoców

Pokruszone ciasteczka wymieszać z płynnym masłem.
Masą wykleić trzy foremki o średnicy 10cm i piec przez 10 minut
w temperaturze 180 st. C; wystudzić.
Serek zmiksować z cukrem pudrem i esencją waniliową.
Wyłożyć krem na spody i ozdobić owocami, całość porządnie schłodzić,
ewentualnie obsypać dodatkowym cukrem pudrem.

Czas przygotowania: 30 minut
Liczba porcji: 3
Kaloryczność jednej porcji: 520 kcal

2 komentarze:

  1. do malin przekonywać mnie nie trzeba - uwielbiam; robiłam w tym tygodniu torcik śmietankowy z malinami i rozmarynem - wspaniałe połączenie! [dla mnie nowe]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentują z pewnością równie dobrze smakują :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Wasze komentarze!